Informatie combinatielessen

bloemen en kaarsenDo-In Body n Balance

Do-In Body n Balance is een mix van stretchen en rekken volgens de principes van Do-In yoga, een vleugje tai chi en pilates, die flexibiliteit en kracht opbouwt en waardoor je je gefocust en kalm voelt. Denk bijvoorbeeld aan het verbeteren van het concentratievermogen, doordat je bewust bezig bent met je ademhaling en het uitvoeren van de oefeningen. Je body, mind en je energiesysteem breng je op een verantwoorde en ontspannen manier in een toestand van harmonie en balans. We sluiten de les af met een mooie ontspanningsoefening uit de yoga.

Hatha yoga ook voor ouderen
Door met plezier te bewegen, ook al zijn de bewegingen nog zo klein, gaan de dagelijkse bewegingen soepeler en meer als vanzelf.
De lessen zijn laagdrempelig waarbij er voornamelijk op gelet wordt dat er voor een ieder met zijn of haar lichamelijke mogelijkheden een les gevolgd kan worden. Met als resultaat een soepeler lichaam en ook een ontspannen geest.

Yoga is ook bevorderlijk voor het voorkomen en controleren van gezondheids- en emotionele problemen die vaak voorkomen bij ouderdom. De oefeningen worden indien mogelijk voor de beoefenaar vanaf de vloer gegeven, liggend, zittend of staand. Indien dit niet lukt kan er gebruik gemaakt worden van een stoel. Yoga kan ook verschillende klachten doen verminderen: rug/schouder en nekklachten, stijve spieren. Yoga kan je helpen aan een een ontspannen en een bewustere lichaamshouding waardoor je meer recht op gaat lopen en beter kan ademhalen.

en verder….
Bouw je aan een betere houding
Verbeter je je lichaamsbewustzijn
Ontwikkel je en een sterke en soepele rug
Lacht het leven je toe, omdat je je beter in je vel voelt

Goed voelen van binnen, straal je uit naar buiten!

Verder biedt YogastudiobyHillz
* Yoga voor ouder & Kind
* Vriendinnensessies
* Bedrijfsyoga
* Yoga voor teamspirit

Teamspirit of blessures?
Ben je lid van een sportclub en wil je eens wat nieuws met je teamgenoten ervaren?
Bel of mail naar hillary@yogabyhillz.nl

Ben je geblesseerd en is je reguliere sportschool een nog te hoge drempel?
Bel of mail gerust naar hillary@yogabyhillz.nl en laat je adviseren. Er is vast een lesvorm die bij je past.

WAT HEB JE NODIG VOOR EEN YOGALES?

  • Makkelijk zittende kleding (liefst laagjes)
  • Een handdoek
  • Een yogamatje (er zijn ook matjes beschikbaar)