Let op:

Yoga op de stoel bestaat vooral, zoals alle vormen van yoga uit zachte oefeningen, ook wel asana’s genoemd. Daarnaast is er aandacht voor ademoefeningen (bewust leren ademen) en meditatie of ontspanningsoefeningen.
De oefeningen worden wanneer nodig is aangepast, mede door vertraging en vergemakkelijken zodat iedereen mee kan doen.

Voor wie?
Stoelyoga is geschikt voor mensen die niet lang kunnen staan, of het lastig vinden de oefeningen op de mat uit te voeren.
Ben je beperkt in je bewegingsvrijheid of om welke reden dan ook, het is nu mogelijk om de yogahoudingen zittend in een stoel te beoefenen.

Geef je op voor deze bijzondere workshop en ontdek wat Stoelyoga voor je kan betekenen!
Wanneer: maandag 23 september
Kosten: € 10,00
Aanvang: 10.30u – 12.00u

Aanmelden kan via info@yogabyhillz.nl
Je kunt je ook telefonisch of via een appje aanmelden:
06 16168368

Of gebruik contactformulier op de website of stuur berichtje naar info@yogabyhillz.nl

6 comments on “Let op:

  • Hallo,
    graag zou ik van uw aanbieding gebruik willen maken om op 1 mei een proefles te komen doen. Heeft u nog plaats op 1 mei (op 8 mei heb ik helaas geen mogelijkheid om te komen ivm vakantie). Mocht er nog plaats zijn, dan weet ik niet welke les ik moet kiezen, daar ik op dit moment met aanzienlijke rugklachten loop (herstellend van hernia). Yoga lijkt mij heerlijk, maar ook de yogalates spreekt mij aan om mijn rug weer sterk te maken… Of beide lessen achter elkaar proberen te doen, maar ik weet niet of ik dat red, daar mijn conditie op dit moment nihil is… Misschien kunt u mij adviseren hierover? Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Karin Ooijendijk

  • Arie en Wil Rijnsent says:

    Beste Hillary,

    Arie en ik willen ons graag opgeven voor Yoga. Wij willen dit volgen vanaf woensdag 16 mei.
    Met vriendelijke groet
    Wil

  • Tot voor kort vaak overwogen om Yoga lessen te gaan volgen. In maart was het zover. Het is mij heel goed bevallen!
    Overigens nooit geweten dat ik zoveel spieren heb! Het prettige is dat er niets moet, je gaat zover je kunt en dat is goed genoeg. Deze ”vrijblijvende” opstelling zorgt er toch voor dat je net iets meer wilt geven, nog net iets langer volhouden, nog een beetje oprekken…….. en dan, na een klein uur is daar de beloning………de ontspanningsoefening. Oh, wat is dat heerlijk! En je hebt het helemaal zelf verdiend! Mocht u nog twijfelen? Niet doen. Yoga moet je wel doen. Cadeautje aan jezelf.

  • Marijke says:

    Met veel plezier doe ik mee aan de Hathalessen bij Hillary.
    Door de oefeningen die wij te doen krijgen, merk ik dat mijn

    lichaam wat soepeler aan het worden is.

    Hillary geef leuk en verantwoord les.

  • Heel sceptisch begonnen aan de yoga lessenbij yogabyhillz, want ben helemaal niet lenig.

    Maar onze lerares Hillary bleef optimistisch zeggen dat het allemaal goed kwam.
    In het begin wist ik niet dat ik zoveel spieren had.
    En zie na 10 lessen niets forceren heb iktoch het gevoel iets losser te zijn.
    En ook in het dagelijks leven bij stress hoor ik Hillary zeggen: schouders laag en rustig ademen.

    Het werkt dus ook door.

    Succes voor de volgende deelnemers, zeker aan te raden.

  • Ceciel van der Heijden says:

    Mijn man en ik volgen sinds enkele weken de lessen van YogabyHillz. Hillary geeft zeer ontspannen en leuk les. Ze benadrukt keer op keer dat het allerbelangrijkste bij yoga is, de aandacht voor jezelf, je adem en de oefening. Je doet het voor jezelf en dat ik soms wat minder lenig ben dan een ander maakt helemaal niet uit. We gaan graag door met de volgende lessen!

Comments are closed.